neděle 26. června 2016

Cestou na Bali

Krásné nedělní ráno přeji, 
mám za sebou "noc" na londýnském letišti, kde čekáme na let do Honkongu. Dvě hodiny jsem spala na lavičce v čekárně a další hodinu v součtu na sedačce v kavárně. A před námi dalších 8 hodin čekání. To je cena za levné letenky. Už nevím, čím se zabavit, tak jsem se rozhodla vám podat rychlé informace.

Jak už jsem prozradila v minulém článku, letíme s kamarádkou na 18 dní na Bali. Pořád tomu nějak nemůžu uvěřit. Ale těch 17 hodin v letadle, co nás čeká, mně asi nepříjemným způsobem přiměje si to uvědomit. :D Během pobytu si chceme procestovat ostrov, budeme bydlet ve třech různých hotelech. Fotky toho prvního jsem si nemohla odpustit sem nedat. Jsem z něj naprosto unesená.


Nejzajímavější místa a zážitky budu samozřejmě sdílet zde, ale kdo by chtěl mít expres denní zprávy a postřehy, sledujte mě na Snapchatu pod jménem iamraskiii. Už za dnešek tam je slušná dávka fotek. A nebo na Instagramu. Budu moc ráda, když vás tam uvidím. :) Zatím přeji krásný den a držte palce, ať to čekání zvládneme. :D




29 komentářů:

  1. Wow, tak to by se mi taky líbilo! :) Až teda na tu cestu, snad to v pohodě zvládnete! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. To je ale nádhera. Uži si dovolenku ja som sa práve vrátila z Talianska kde bolo tiež super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, Chorvatsko je klasika, tam bude vždy krásně! :) Děkuju. :)

      Vymazat
  3. užívaj !!!a teším sa na kopu fotiek, Bali je môj sen :)

    OdpovědětVymazat
  4. Cesta je teda slušný mazec, ale místo vypadá skvěle :)

    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovědětVymazat
  5. Tak snad jste v pořádku doletěly a na Bali si to moc užijete! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Wáu! Uži si to a nezabudni ani na nás, že nám to musíš všetko pofotiť :D ♥♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  7. Wauuuu, užívej, užívej!!! Už se nemůžu dočkat, až bude fotorport :)) <3

    OdpovědětVymazat
  8. Uži si to tam, hlavne veľa foť a my ti budeme všetci takto závidieť :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  9. Pekné fotky. Uži si dovolenku :).

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  10. Jééé tam to vypadá krásně! :) Užívejte :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář